Konstancin Jeziorna - rehabilitacja, która Ci pomoże!

Rehabilitacja to najlepsza inwestycja we własny komfort życiowy. Jeśli dokucza Ci ból, na przykład mięśnia czy stawu, który mocno Cię ogranicza, to nie musisz się do niego przyzwyczajać. W pierwszej kolejności poszukaj zaufanego gabinetu rehabilitacji np. w Konstancinie Jeziornej. Jesteśmy do dyspozycji. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, dlaczego warto zawalczyć o swoje zdrowie w gabinecie Rehabilitacji ARPwave.

Na co pomaga ARP?

ARP to nowatorska metoda opracowana w USA, która może być skutecznym rozwiązaniem dla osób cierpiących na różnego rodzaju problemy ortopedyczne czy z szeroko rozumianymi narządami ruchu. Dotyczy to zarówno osób z kontuzjami, przewlekłymi chorobami, jak i tych, które odczuwają skutki starzenia się organizmu.

Terapia ta wykazuje szczególną skuteczność w przypadku takich dolegliwości jak: naderwanie lub zerwanie więzadeł i ścięgien, skręcenie stawu skokowego, ból Achillesa, dolegliwości stawów (szczególnie biodrowego, barku, łokcia i kolana), bóle kręgosłupa czy bóle głowy.

Warto również podkreślić, że metoda ARP może być stosowana w terapii wielu poważnych chorób, takich jak choroba Parkinsona czy stwardnienie rozsiane.

Dowiedz się więcej o metodzie ARP i zakresie jej stosowania

Skuteczność naszych metod potwierdzają pacjenci

Do naszego gabinetu rehabilitacji w Konstancinie Jeziornej regularnie trafiają pacjenci, którzy – nie ma co ukrywać – są nieufni czy wręcz nastawieni sceptycznie. Wynika to z faktu, iż często mają za sobą wiele prób powrotu do pełnej sprawności, na co przeznaczyli sporo pieniędzy i nie uzyskali oczekiwanych rezultatów.

Zachęcamy natomiast, aby przekonać się o skuteczności metody ARP, która może przynieść bardzo dobre efekty już po pierwszym zabiegu. Nie musisz wierzyć nam na słowo – sprawdź opinie naszych pacjentów, którzy dzięki ARP wrócili do zdrowia i wreszcie żyją bez bólu.

Przeczytaj, co mówią o nas pacjenci

Niczym nie ryzykujesz

Jesteśmy tak pewni tego, że możemy Ci pomóc, iż gwarantujemy całkowity brak kosztów w przypadku niezadowolenia pacjenta. To bardzo proste: umów się na wizytę w naszym gabinecie rehabilitacji w Konstancinie, a jeśli nie poczujesz żadnej ulgi i nie będziesz kontynuować terapii, to nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów.

W przypadku wizyty w gabinecie w Warszawie opłata w przypadku braku kontynuacji wynosi jedynie 100 zł.

Dlaczego warto skorzystać z rehabilitacji metodą ARP?

Metoda ARP, którą proponujemy pacjentom naszego gabinetu rehabilitacji w Konstancinie, to:

• Większa skuteczność w porównaniu z tradycyjną rehabilitacją;
  • Natychmiastowa ulga już po pierwszej sesji;
  • Szybkie efekty, pełną sprawność możesz odzyskać po zaledwie 10 zabiegach przeprowadzonych w ciągu 10 dni;
  • Przyspieszenie procesu leczenia urazów, złagodzenie stanu zapalnego i przywrócenie sprawności mięśniom;
  • Terapię ARP możesz rozpocząć zaraz po doznaniu urazu, skracając tym samym czas rekonwalescencji;
  • Metoda jest dostępna praktycznie dla każdego, niezależnie od wieku, poziomu aktywności i ogólnej sprawności.

Umów się na pierwszą wizytę w gabinecie Rehabilitacji ARPwave w Konstancinie!

Rehabilitacja zamiast operacji

Czy wiesz, że ARP może być alternatywą dla zabiegu chirurgicznego? Wiele kontuzji, nawet poważnych, nie musi się kończyć na stole operacyjnym. Jeśli tylko istnieje szansa na wyleczenie metodami zachowawczymi, nieinwazyjnymi, to warto podjąć taką próbę.

Z naszego doświadczenia, a przede wszystkim z doświadczenia naszych pacjentów wynika, że ARP może nie tylko zastąpić ortezę czy opatrunek gipsowy, ale w wielu przypadkach także zabieg chirurgiczny, który niestety bywa bardzo problematyczny, wydłuża okres leczenia i negatywnie odbija się na psychice pacjenta.

Operacja? Najpierw spróbuj rehabilitacji metodą ARP!

Przygotowanie ciała do zabiegu

Z metody ARP korzystają również osoby, które z obiektywnych przyczyn muszą poddać się operacji, nie tylko ortopedycznej, ale też np. związanej z leczeniem nowotworowym. W takiej sytuacji warto rozpocząć cykl rehabilitacji w naszym gabinecie w Konstancinie, co przełoży się na szybszą rekonwalescencję, zmniejszenie dolegliwości pooperacyjnych oraz szybszy powrót do pełnej sprawności.

ARP doskonale sprawdza się np. w ramach rehabilitacji przed rekonstrukcją ACL.

Wsparcie po zabiegu

W naszym gabinecie rehabilitacji w Konstancinie regularnie gościmy pacjentów, którzy chcą wrócić do pełnej sprawności już po zabiegu operacyjnym. Tutaj głównym celem jest wzmocnienie mięśni i przywrócenie kontroli nad swoim ciałem, co nie tylko przyspiesza rekonwalescencję, ale także minimalizuje ryzyko doznania kontuzji.

Dobrym przykładem będzie tutaj rehabilitacja mięśnia czworogłowego po zerwaniu ACL. Mięsień uda bardzo często ulega urazom po rekonstrukcji więzadła przedniego krzyżowego, czego można uniknąć właśnie poprzez odpowiednią stymulację, do czego idealnie nadaje się metoda ARP.

Szukasz skutecznej rehabilitacji w Konstancinie? Nie zwlekaj i już teraz umów się na pierwszą wizytę w gabinecie Rehabilitacji ARPwave!

29 stycznia 2024