Ból stawu skokowego – przeciążenie, naderwanie więzadeł czy ścięgien?

Staw skokowy umożliwia właściwe ustawienie stopy na podłożu, gdy chodzisz lub biegasz. Do urazu stawu skokowego może dojść podczas niefortunnego stąpnięcia czy zbyt dużego obciążenia stopy. Dolegliwość dotyczy zarówno sportowców, jak i osób z nadwagą, nie omija również kobiet kochających wysokie obcasy. Jeśli czujesz ból w stopie, który uniemożliwia Ci swobodny chód, pojawił się obrzęk, krwiak, a bolące miejsce jest cieplejsze niż reszta ciała – nie zwlekaj. Zgłoś się do naszego gabinetu. Źle wyleczony staw skokowy może być powodem kłopotów z kolanem, biodrem i kręgosłupem, a nieprawidłowa praca mięśni podudzia i stopy po skręceniu kostki będzie sprzyjać nawracającym kontuzjom.

Dlaczego staw skokowy boli?

Dlaczego pomoże Ci rehabilitacja ARPwave w leczeniu stawu skokowego?

Jak wygląda terapia ARPwave stawu skokowego?

ARPwave – tam gdzie zawodzi zwykła rehabilitacja

W większości przypadków przyczyną powstania przeciążenia i uszkodzenia więzadeł lub ścięgien wokół stawu skokowego jest zaburzenie siły i proporcji pracy mięśni podudzia, stopy bądź całej kończyny dolnej.

ARPwave to bezpieczna metoda rehabilitacji neurologicznej, która coraz większą popularność zawdzięcza swojej unikatowej skuteczności – jej efekty są wielokrotnie lepsze niż w tradycyjnej rehabilitacji. Co więcej – dzięki tej nowatorskiej metodzie w wielu przypadkach udaje się uniknąć interwencji chirurgicznej.

Elektrostymulacja ARPwave przywraca siłę i proporcję pracy mięśniom w kontuzjowanej nodze, dzięki czemu nie dochodzi do dalszego przeciążania tkanek wokół stawu skokowego i stopy.

W ten sposób tworzymy optymalne warunki, by bolesne, przeciążone czy częściowo uszkodzone tkanki mogły zagoić się i funkcjonować nawet z dużymi obciążeniami – na przykład podczas uprawiania takich sportów, jak bieg czy kolarstwo.