ból pięty pomoc

Ból stawu skokowego – przeciążenie, naderwanie więzadeł czy ścięgien.

W większości przypadków przyczyną powstania przeciążenia i uszkodzenia więzadeł lub ścięgien wokół stawu skokowego jest zaburzenie siły i proporcji pracy mięśni podudzia, stopy bądź całej kończyny dolnej.

Elektrostymulacja ARPwave przywraca siłę i proporcję pracy mięśniom w kontuzjowanej nodze, dzięki czemu nie dochodzi do dalszego przeciążania tkanek wokół stawu skokowego i stopy. Powstają dogodne warunki by bolesne, przeciążone czy częściowo uszkodzone tkanki miały możliwość zagoić się i funkcjonować nawet z dużymi obciążeniami (bieg, kolarstwo).

Nawet w przypadku bardzo istotnego urazu stawu skokowego udaje się nam najczęściej doprowadzić do ruchu bez bólu w ciągu 10 terapii, co zazwyczaj trwa ok. 3 tygodnie.

Źle wyleczony staw skokowy może być powodem kłopotów z kolanem, biodrem i kręgosłupem a brak  poprawnej pracy mięśni podudzia i stopy po skręceniu kostki będzie powodem nawracających co pewien czas kolejnych skręceń.

Na pierwszej terapii nasi terapeuci przeprowadzają wywiad, badają Pacjenta i znając dokładnie uraz oraz oczekiwania Pacjenta określają ilość zabiegów potrzebną do powrotu do sprawności. Badania obrazowe (RTG, USG, MRI, TK) wykonane są oczywiście bardzo pomocne w określeniu ilości niezbędnych zabiegów.

Jeśli Pacjent z jakiegokolwiek powodu nie decyduje się na kontynuacje zabiegów - pierwszy zabieg kosztuje 100 zł w gabinecie na Dolnej i jest darmowy w gabinecie w Konstancinie-Jeziornej.

Jeśli Pacjent decyduje się na kontynuację terapii pierwszy zabieg jest płatny i jest pierwszym z serii 10 zabiegów jakie proponujemy.

Zazwyczaj w ciągu pierwszych 5 zabiegów – (przeciążenia, niewielkie naderwania) – doprowadzamy do stanu, w którym Pacjent odczuwa mały ból i na kolejnych terapiach prowadzimy próby absorbcji siły tak, aby po skończonej terapii Pacjent mógł używać nogi w obciążeniach do których przywykł w normalnych aktywnościach.

Przywracamy Pacjentów do sprawności po urazach, przeciążeniach, które wydarzyły się wiele miesięcy przed rehabilitacją.

NASZE GABINETY

Rehabilitacja ARPwave Warszawa

ul. Dolna 17/1,

Rehabilitacja ARPwave Konstancin