Naciągnięcie lub naderwanie mięśnia.

W przypadku naciągnięcia mięśnia lub jego naderwania terapia ARPwave daje spektakularnie szybkie wyniki leczenia. Udało nam się wyleczyć pacjentów z naderwanymi mięśniami łydki, uda (dwugłowy), brzucha, ramion (biceps).

Niestety w przypadku całkowicie zerwanego mięśnia nie można uniknąć operacji chirurgicznej i w takiej sytuacji zalecamy szybki kontakt z lekarzem ortopedą.

Pomogliśmy pacjentom, którzy przez wiele miesięcy po urazie wciąż odczuwali ból mimo, że naderwanie mięśnia już dawno całkowicie się wygoiło. Ból wynikał z nieprawidłowo używanych mięśni danej części ciała, które będąc często nadal osłabione nie są w stanie podołać obciążeniom i pracują w nieprawidłowym układzie ruchu – następuje kompensacja.

Elektrostymulacja ARPwave przywraca siłę i proporcję pracy mięśniom w kontuzjowanej części ciała, dzięki czemu nie dochodzi do dalszego przeciążania tkanek w tej okolicy. Powstają dogodne warunki by bolesne, przeciążone czy częściowo uszkodzone tkanki miały możliwość zagoić się i funkcjonować nawet z dużymi obciążeniami.

Niewyleczenie naderwanego mięśnia może być przyczyną kolejnych urazów: naderwana łydka może spowodować za np. kilkanaście miesięcy naderwanie dwugłowego uda lub kłopoty z rozcięgnem podeszwowym. Postęp w terapii następuje bardzo szybko. Testujemy w czasie terapii czy obciążenia odpowiadające standardom aktywności Pacjenta są bez bólu absorbowane przez mięsień.

Na pierwszej terapii nasi terapeuci przeprowadzają wywiad, badają Pacjenta i znając oczekiwania Pacjenta określają ilość zabiegów potrzebną do powrotu do sprawności.

Badania obrazowe (RTG, USG, MRI, TK) wykonane są oczywiście bardzo pomocne w określeniu ilości niezbędnych zabiegów.

Jeśli Pacjent z jakiegokolwiek powodu nie decyduje się na kontynuacje zabiegów - pierwszy zabieg kosztuje 100 zł w gabinecie na Dolnej i jest darmowy w gabinecie w Konstancinie-Jeziornej.

Jeśli Pacjent decyduje się na kontynuację terapii pierwszy zabieg jest płatny i jest pierwszym z serii zabiegów jakie proponujemy.

Zazwyczaj w ciągu pierwszych 5 zabiegów – (przeciążenia, niewielkie naderwania) – doprowadzamy do stanu, w którym Pacjent odczuwa mały ból i na kolejnych terapiach prowadzimy próby absorbcji siły tak, aby po skończonej terapii Pacjent mógł używać nogi w obciążeniach do których przywykł w normalnych aktywnościach.

Przywracamy Pacjentów do sprawności po urazach, przeciążeniach, które wydarzyły się wiele miesięcy przed rehabilitacją.

NASZE GABINETY

Rehabilitacja ARPwave Warszawa

ul. Dolna 17/1,

Rehabilitacja ARPwave Konstancin