Ból biodra.

Dokuczają Ci ból i sztywność biodra w czasie wysiłku fizycznego, spaceru lub przy wykonywaniu określonych ruchów? A może ból biodra promieniuje na inne części ciała: pachwinę, odcinek lędźwiowy kręgosłupa, udo? Chodzenie po schodach jest bolesne? Założenie nogi na nogę prawie niemożliwe?

To objawy, które wskazują na to, że Twój staw biodrowy wymaga szczególnej uwagi. Ból biodra może też oznaczać, że przyczyna dolegliwości jest umiejscowiona w… kręgosłupie.

27 lipca 2017
Ból w dolnym odcinku pleców i biodrze Od paru lat bolał mnie dolny odcinek pleców, biodro i pachwina. Przeprost na stojąco, skłony na boki,

Dlaczego pomoże Ci rehabilitacja ARPwave w bólu biodra?

Jak wygląda terapia ARPwave w bólu biodra?

ARPwave — tam, gdzie zawodzi zwykła rehabilitacja

Dlaczego Twoje biodro boli?

Ból stawu biodrowego jest często rezultatem nieprawidłowej pracy mięśni otaczających staw biodrowy. Siedzący tryb życia i ograniczona aktywność fizyczna prowadzą do:

• skrócenia mięśnia dwugłowego uda – w rezultacie nie wykorzystujemy w pełni jego potencjału podczas siadania, chodzenia czy biegania,
  • przeciążenia zginacza uda.
  • pośladki prawie nie pracują (dormant butt syndrome)

Bólowi stawu biodrowego towarzyszy często ból dolnego odcinka kręgosłupa. Bywa, że przyczyną bólu biodra jest dysfunkcja kręgosłupa lędźwiowego czy dyskopatia.

ARPwave to bezpieczna metoda rehabilitacji neurologicznej, która coraz większą popularność zawdzięcza swojej unikatowej skuteczności – jej efekty są wielokrotnie lepsze niż w tradycyjnej rehabilitacji. Co więcej – dzięki tej nowatorskiej metodzie w wielu przypadkach udaje się uniknąć interwencji chirurgicznej.

Jeśli powierzchnie stawowe biodra nie są zniszczone w znacznym stopniu (mowa o biodrze bez chonodromalacji III i IV stopnia), dzięki terapii ARPwave pacjent zaczyna swobodnie chodzić i biega bez bólu, a zalecana operacja może okazać się niepotrzebna.

W przypadkach bardzo zaawansowanej degeneracji stawu biodrowego terapia ARPwave:

• jest bardzo dobrym przygotowaniem do operacyjnej wymiany stawu,
  • skutecznie pomaga powrócić do aktywności fizycznej po operacji.

Jeśli bólowi stawu biodrowego towarzyszy ból dolnego odcinka kręgosłupa (bywa, że biodro boli z powodu dysfunkcji kręgosłupa lędźwiowego czy dyskopatii) – podczas terapii leczymy obie dysfunkcje: biodra i kręgosłupa.

Na pierwszej terapii nasz terapeuta przeprowadzi z Tobą wywiad – zbada Cię, zapyta o oczekiwania i na tej podstawie oszacuje liczbę zabiegów, które pomogą Ci wrócić do sprawności.

Jeśli masz badania obrazowe (RTG, USG, MRI, TK) – weź je ze sobą na pierwszą wizytę.

Zazwyczaj już 5 pierwszych zabiegów wystarcza, by znacząco zredukować ból. W czasie kolejnych sesji terapeutycznych prowadzimy próby absorbcji siły tak, aby po skończonej terapii pacjent mógł używać nogi w obciążeniach, do których przywykł w normalnych aktywnościach.

Elektrostymulacja ARPwave przywraca siłę i proporcję pracy mięśniom w kontuzjowanej części ciała, dzięki czemu nie dochodzi do dalszego przeciążania tkanek w tej okolicy. W ten sposób bolesne, przeciążone czy częściowo uszkodzone tkanki zyskują możliwość regeneracji i zaczynają funkcjonować nawet z dużymi obciążeniami.

Rehabilitacja ARPwave jest skuteczna także w leczeniu urazów i przeciążeń, które miały miejsce wiele miesięcy przed rehabilitacją.

Jesteśmy otwarci od 8:00 do 21:00

info@rehabilitacja-arpwave.pl

Dlaczego pomoże Ci rehabilitacja ARPwave w bólu biodra?

• jest bardzo dobrym przygotowaniem do operacyjnej wymiany stawu,
  • skutecznie pomaga powrócić do aktywności fizycznej po operacji.

Jak wygląda terapia ARPwave w bólu biodra?

Zazwyczaj już 5 pierwszych zabiegów wystarcza, by znacząco zredukować ból. W czasie kolejnych sesji terapeutycznych prowadzimy próby absorpcji siły tak, aby po skończonej terapii pacjent mógł używać nogi w obciążeniach, do których przywykł w normalnych aktywnościach.

ARPwave — tam, gdzie zawodzi zwykła rehabilitacja.

*Efekty i liczba niezbędnych zabiegów zależą od indywidualnych cech organizmu pacjenta, stopnia urazu oraz czasu jaki od urazu upłynął. Nie możemy zagwarantować określonego rezultatu. W celu sprawdzenia czy rehabilitacja pomoże w konkretnej dysfunkcji prosimy o zapisanie się na ewaluacyjną pierwszą terapię (jeśli pacjent nie zdecyduje się na kontynuację to w gabinecie w Konstancinie bezpłatną, a w gabinecie na Dolnej kosztującą 100zł).