Ból stawu biodrowego

Ból stawu biodrowego jest często rezultatem złej pracy mięśni otaczających staw. Siedzący tryb życia i nieduża aktywność fizyczna prowadzą do skrócenia mięśnia dwugłowego uda i niedostatecznym używaniu tego mięśnia w siadaniu, chodzeniu czy bieganiu. Jedocześnie zginacz uda bywa przeciążony.

W przypadku gdy powierzchnie stawowe biodra nie są w dużym stopniu zniszczone (biodro bez chonodromalacji III i IV stopnia), udaje się nam doprowadzić do stanu w którym Pacjent swobodnie chodzi i biega bez bólu, a często zalecana operacja okazuje się być niepotrzebna.

W przypadkach bardzo zaawansowanej degeneracji stawu biodrowego nasza terapia stanowi bardzo dobre przygotowanie do operacyjnej wymiany stawu, a po operacji szybko pomagamy powrócić do dobrego stopnia sprawności i aktywności fizycznej.

Często bólowi stawu biodrowego towarzyszy ból dolnego odcinka kręgosłupa. Bywa że biodro boli od dysfunkcji kręgosłupa lędźwiowego czy dyskopatii. Jeśli w badaniu na pierwszym zabiegu terapeuta diagnozuje taką sytuację wówczas terapię prowadzimy lecząc obie dysfunkcję (biodra i kręgosłupa).

Elektrostymulacja ARPwave przywraca siłę i proporcję pracy mięśniom w kontuzjowanej części ciała, dzięki czemu nie dochodzi do dalszego przeciążania tkanek w tej okolicy. Powstają dogodne warunki by bolesne, przeciążone czy częściowo uszkodzone tkanki miały możliwość zagoić się i funkcjonować nawet z dużymi obciążeniami.

Na pierwszej terapii nasi terapeuci przeprowadzają wywiad, badają Pacjenta i znając oczekiwania Pacjenta określają ilość zabiegów potrzebną do powrotu do sprawności.

Badania obrazowe (RTG, USG, MRI, TK) wykonane są oczywiście bardzo pomocne w określeniu ilości niezbędnych zabiegów.

Jeśli Pacjent z jakiegokolwiek powodu nie decyduje się na kontynuacje zabiegów - pierwszy zabieg kosztuje 100 zł w gabinecie na Dolnej i jest darmowy w gabinecie w Konstancinie-Jeziornej.

Jeśli Pacjent decyduje się na kontynuację terapii pierwszy zabieg jest płatny i jest pierwszym z serii  zabiegów jakie proponujemy.

Zazwyczaj w ciągu pierwszych 5 zabiegów doprowadzamy do stanu, w którym Pacjent odczuwa mały ból i na kolejnych terapiach prowadzimy próby absorbcji siły tak, aby po skończonej terapii Pacjent mógł używać nogi w obciążeniach do których przywykł w normalnych aktywnościach.

Przywracamy Pacjentów do sprawności po urazach, przeciążeniach, które wydarzyły się wiele miesięcy przed rehabilitacją.

NASZE GABINETY

Rehabilitacja ARPwave Warszawa

ul. Dolna 17/1,

Rehabilitacja ARPwave Konstancin