*Efekty i liczba niezbędnych zabiegów zależą od indywidualnych cech organizmu pacjenta, stopnia urazu oraz czasu jaki od urazu upłynął. Nie możemy zagwarantować określonego rezultatu. W celu sprawdzenia czy rehabilitacja pomoże w konkretnej dysfunkcji prosimy o zapisanie się na ewaluacyjną pierwszą terapię (jeśli pacjent nie zdecyduje się na kontynuację to w gabinecie w Konstancinie bezpłatną, a w gabinecie w Warszawie kosztującą 100zł).

ARPwave opracowano kilkanaście lat temu w Stanach Zjednoczonych z myślą o sportowcach wyczynowych. Imponująca skuteczność metody i jej znaczna przewaga nad tradycyjną rehabilitacją sprawiła, że zaczęli po nią sięgać również zwykli amatorzy sportu.

Wybrani sportowcy i całe zespoły - pacjenci lub trenujący w technologii ARPwave:
hokej: Tim Thomas, Bret Hedican, Jonathan Toews;
football amerykański: Dwight Freeney, Santana Moss, Larry Fitzgerald;
koszykówka: Shaquille O'Neal, Kevin Garnett; golf: Arron Oberholzer, Peter Jacobsen;
piłka nożna: D.Berbatov, G.Buffon, M. Santan, A. Del Piero, Fiorentina FC, AC Milan, Manchester U., AS Monaco, Juventus T, Toronto FC;
tenis: Bethanie Mattek, Mike Bryan, Bob Bryan;
kolarstwo: Leah Prudomme.

ARPwave – tam gdzie zawodzi zwykła rehabilitacja

Rehabilitacja ARPwave jest skuteczna także w leczeniu urazów i przeciążeń, które miały miejsce wiele miesięcy przed rehabilitacją.
U pacjentów z istotną nieciągłością włokien ścięgna Achillesa (powyżej 50% zerwanych) doprowadziliśmy do CAŁKOWITEGO przebudowania ścięgna w ciągu paru tygodni bez interwencji chirurgicznej!

Jak wygląda terapia ARPwave w leczeniu ścięgna Achillesa?

Na pierwszej terapii nasz terapeuta przeprowadzi z Tobą wywiad – zbada Cię, zapyta o oczekiwania i na tej podstawie oszacuje liczbę zabiegów, które pomogą Ci wrócić do sprawności.

Jeśli masz badania obrazowe (RTG, USG, MRI, TK) – weź je ze sobą na pierwszą wizytę.

Zazwyczaj już 5 pierwszych zabiegów wystarcza, by znacząco zredukować ból. W czasie kolejnych sesji terapeutycznych prowadzimy próby absorbcji siły tak, aby po skończonej terapii pacjent mógł używać nogi w obciążeniach, do których przywykł w normalnych aktywnościach.

Nawet w przypadku znacznego naderwania ścięgna Achillesa zazwyczaj wystarcza 10 sesji terapeutycznych ARPwave, by wyeliminować ból. Sesje te zajmują około 3 tygodni.

W optymalnym przebiegu terapii już po paru tygodniach pacjent może wrócić do pełnej sprawności/ukochanego sportu.

Dlaczego pomoże Ci rehabilitacja ARPwave w leczeniu ścięgna Achillesa?

ARPwave to bezpieczna metoda rehabilitacji neurologicznej, która coraz większą popularność zawdzięcza swojej unikatowej skuteczności – jej efekty są wielokrotnie lepsze niż w tradycyjnej rehabilitacji. Co więcej – dzięki tej nowatorskiej metodzie w wielu przypadkach udaje się uniknąć interwencji chirurgicznej.

X

W optymalnym przebiegu terapii już po paru tygodniach pacjent może wrócić do ukochanego sportu.

Elektrostymulacja ARPwave przywraca siłę i proporcję pracy mięśniom w kontuzjowanej części ciała, dzięki czemu nie dochodzi do dalszego przeciążania tkanek w tej okolicy. Bolesne, przeciążone czy częściowo uszkodzone tkanki zyskują możliwość regeneracji i zaczynają funkcjonować nawet z dużymi obciążeniami.

Dlaczego ścięgno Achillesa boli?

W większości przypadków przyczyną powstania przeciążenia czy uszkodzenia ścięgna Achillesa jest zaburzenie siły i proporcji pracy mięśni uda, podudzia, stopy bądź jednocześnie całej kończyny dolnej.

UWAGA! Jeśli podczas urazu doszło do zerwania ścięgna Achillesa, konieczna jest szybka interwencja chirurgiczna. Skontaktuj się z lekarzem ortopedą. Z terapii ARPwave skorzystaj po zabiegu. Uwzględnimy zalecenia pooperacyjne Twojego lekarza, a jednocześnie skutecznie usuniemy bolesność i obrzęk tkanek. W terapii zaproponujemy Ci pracę nad siłą mięśni kończyny dolnej i stworzymy sprzyjające warunki do bardzo szybkiego gojenia się zszytego ścięgna Achillesa.

Mieliśmy przyjemność pomóc Jakubowi Nowakowi, czołowemu maratończykowi z bólem ścięgien Achillesa. Więcej na facebooku Jakuba. Trzymamy kciuki z następne starty. Oto relacja Jakuba z

Ból ścięgna Achillesa

–przeciążenie, naderwanie czy zerwanie?

Czujesz ból w pięcie? A może boli Cię ścięgno, które łączy mięśnie łydki z kością pięty? To ścięgno Achillesa – znajduje się ono z tyłu podudzia – w jego w tylnej, dolnej części. Bólowi ścięgna może towarzyszyć obrzęk, a nawet trzeszczenie podczas ruchu. Jeśli obserwujesz u siebie powyższe objawy, jak najszybciej zgłoś się po pomoc do naszego gabinetu.