Szczękościsk

Nie możesz szeroko otworzyć ust? Czujesz napięcie w stawie żuchwowo-skroniowym? Stomatolog zwrócił Ci uwagę, że masz mocno starte powierzchnie zębów?

Jeśli obserwujesz u siebie powyższe objawy – zgłoś się do naszego gabinetu.

Jak wygląda terapia ARPwave w szczękościsku?

ARPwave – tam gdzie zawodzi zwykła rehabilitacja

ARPwave to bezpieczna metoda rehabilitacji neurologicznej, która coraz większą popularność zawdzięcza swojej unikatowej skuteczności – jej efekty są wielokrotnie lepsze niż w tradycyjnej rehabilitacji.

• Pomagamy pacjentom z szczękościskiem powstałym po ekstrakcji zębów. Już po kilku sesjach poprawia się zakres ruchu żuchwy i poprawa jest zazwyczaj trwała. Wielokrotnie pomagaliśmy pacjentom, którzy rozpoczęli terapię nawet kilka lat po ekstrakcji.
  • W przypadku zaciskania szczęki w czasie snu, czyli tak zwanego bruksizmu, stosujemy leczenie objawowe.
  • W uciążliwych, chronicznych bólach głowy, których przyczyną jest napięcie mięśni szyi i okolic barków, pomagamy skutecznie, stosując metodę ARPwave.

Dlaczego rehabilitacja ARPwave pomoże Ci pozbyć się szczękościsku?

Metoda ARPwave bardzo efektywnie rozluźnia przykurczone mięśnie.

Zazwyczaj już po kilku terapiach zakres ruchu dolnej szczęki ulega istotnie zwiększa się. Jeśli szczękościsk jest następstwem ekstrakcji zęba, efekt terapii będzie trwały. Jeśli szczękościsk był wywołany stresem, leczenie ma charakter objawowy. Pomagamy pacjentom z szczękościskiem powstałym po ekstrakcji zębów. Już po kilku sesjach poprawia się zakres ruchu żuchwy i poprawa jest zazwyczaj trwałą. W przypadku zaciskania zębów w czasie snu (bruksizm) leczymy objawowo.

Rehabilitacja ARPwave jest skuteczna także w leczeniu urazów i przeciążeń, które miały miejsce wiele miesięcy przed rehabilitacją.

Jesteśmy otwarci od 8:00 do 21:00

info@rehabilitacja-arpwave.pl

ZADZWOŃ DO NAS!  tel. 512 232 756

ZADZWOŃ DO NAS!   tel. 512 232 756

ARPwave – tam gdzie zawodzi zwykła rehabilitacja

Wielokrotnie pomagaliśmy pacjentom, którzy rozpoczęli terapię nawet kilka lat po ekstrakcji. W uciążliwych, chronicznych bólach głowy, których przyczyną jest napięcie mięśni szyi i okolic barków, pomagamy skutecznie stosując metodę ARPwave.

Dlaczego rehabilitacja ARPwave pomoże Ci pozbyć się szczękościsku?

Metoda ARPwave bardzo efektywnie rozluźnia przykurczone mięśnie.

Pomagamy pacjentom z szczękościskiem powstałym po ekstrakcji zębów. Już po kilku sesjach poprawia się zakres ruchu żuchwy i poprawa jest zazwyczaj trwała. W przypadku zaciskania szczęki w czasie snu, czyli tak zwanego bruksizmu leczymy objawowo.