ARPwave to nowoczesna rehabilitacja, która przynosi szybką ulgę w bólu kręgosłupa. Na pierwszej wizycie nasz terapeuta przeprowadzi z Tobą wywiad.
Zbada Cię i zapyta o oczekiwania.
Dzięki temu oszacuje liczbę zabiegów, która będzie potrzebna, by powrócić do sprawności. Zazwyczaj 10 sesji wystarczy na istotne zmniejszenie bólu w pełnym zakresie ruchu i obciążenia. W wymagających przypadkach potrzeba około 15 spotkań.

Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie zdecydujesz się na kontynuacje terapii pierwszy zabieg w gabinecie w Konstancinie-Jeziornej jest bezpłatny!

W terapii wykorzystujemy elektrostymulator ARPwave. Pacjent wykonuje proste ćwiczenia, podczas których elektrostymulator przesyła do mięśni impuls przypominający naturalny sygnał wysyłany przez system nerwowy.

Elektrostymulacja wielokrotnie zwiększa efekty wykonywanych ćwiczeń, reaktywuje mięśnie i przywraca ich właściwą pracę.

Po zakończeniu sesji terapeuta da Ci dokładne wskazówki, jak o siebie zadbać — w jaki sposób podtrzymywać sprawność mięśni, aby utrwalić efekt terapii.

Ból dolnego odcinka kręgosłupa zwykle jest spowodowany słabą stabilizacją kręgów przez mięśnie głębokie, czyli krótkie mięśnie między kręgami. Osłabienie tych mięśni może z czasem doprowadzić do dyskopatii, czyli przepukliny dyskowej, oraz podrażniać nerw kulszowy.

Ucisk na nerw kulszowy to po prostu rwa kulszowa, która może powodować ból nie tylko w plecach, ale też w pośladku, udzie, łydce, a nawet w stopie.

ARPwave przynosi ulgę i pomaga wrócić do zdrowia nawet w najtrudniejszych przypadkach. W naszych gabinetach pomogliśmy pacjentom cierpiącym z powodu dużych i wielopoziomowych przepuklin dysków. Dzięki terapii ARPwave odzyskali oni pełny zakres ruchu pleców bez bólu i w pełnym obciążeniu.

Niejednokrotnie trafiają do nas pacjenci, którzy nie odczuli poprawy w tradycyjnej rehabilitacji. Przywracamy im sprawność po urazach, przeciążeniach, które wydarzyły się wiele miesięcy przed wizytą u naszego specjalisty.

Rwa kulszowa, przepukliny w odcinku lędźwiowym kręgosłupa. Od paru lat miałem nawroty dolegliwości związanych z przepuklinami w odcinku lędźwiowo-krzyżowym kręgosłupa. Nie mogłem siedząc podnieść