*Efekty i liczba niezbędnych zabiegów zależą od indywidualnych cech organizmu pacjenta, stopnia urazu oraz czasu jaki od urazu upłynął. Nie możemy zagwarantować określonego rezultatu. W celu sprawdzenia czy rehabilitacja pomoże w konkretnej dysfunkcji prosimy o zapisanie się na ewaluacyjną pierwszą terapię (jeśli pacjent nie zdecyduje się na kontynuację to w gabinecie w Konstancinie bezpłatną, a w gabinecie w Warszawie kosztującą 100zł).

Twój nr telefonu
Twój email
Wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Rejestracja: 512 232 756,

od 7 do 22 w dni powszednie.

Nie masz czasu, by zadzwonić?

Zostaw nam swój nr telefonu lub e-mail

- SKONTAKTUJEMY SIĘ Z TOBĄ

Rehabilitacja rwy kulszowej

Nawet w ostrym stanie rwy kulszowej już pierwsza terapia przynosi wyraźną ulgę i pacjenci mogą odstawić leki przeciwbólowe! ARPwave pomaga wrócić do zdrowia nawet w najtrudniejszych przypadkach. W naszych gabinetach pomogliśmy pacjentom cierpiącym z powodu wielopoziomowych przepuklin dysków. Dzięki terapii ARPwave odzyskali oni pełny zakres ruchu pleców bez bólu i w pełnym obciążeniu. NIejednokrotnie trafiają do nas pacjenci, którzy nie odczuli poprawy w tradycyjnej rehabilitacji. Przywracamy sprawność nawet po urazach, przeciążeniach, które wydarzyły się wiele miesięcy lub lat przed wizytą u naszego specjalisty!

Rwa kulszowa, przepukliny w odcinku lędźwiowym kręgosłupa. Od paru lat miałem nawroty dolegliwości związanych z przepuklinami w odcinku lędźwiowo-krzyżowym kręgosłupa. Nie mogłem siedząc podnieść

ARPwave przynosi ulgę i pomaga wrócić do zdrowia nawet w najtrudniejszych przypadkach. W naszych gabinetach pomogliśmy pacjentom cierpiącym z powodu dużych i wielopoziomowych przepuklin dysków. Dzięki terapii ARPwave odzyskali oni pełny zakres ruchu pleców bez bólu i w pełnym obciążeniu.

Niejednokrotnie trafiają do nas pacjenci, którzy nie odczuli poprawy w tradycyjnej rehabilitacji. Przywracamy im sprawność po urazach, przeciążeniach, które wydarzyły się wiele miesięcy przed wizytą u naszego specjalisty.

Ból dolnego odcinka kręgosłupa zwykle jest spowodowany słabą stabilizacją kręgów przez mięśnie głębokie, czyli krótkie mięśnie między kręgami. Osłabienie tych mięśni może z czasem doprowadzić do dyskopatii, czyli przepukliny dyskowej, oraz podrażniać nerw kulszowy.

Ucisk na nerw kulszowy to po prostu rwa kulszowa, która może powodować ból nie tylko w plecach, ale też w pośladku, udzie, łydce, a nawet w stopie.

ARPwave to nowoczesna rehabilitacja, która przynosi szybką ulgę w bólu kręgosłupa. Na pierwszej wizycie nasz terapeuta przeprowadzi z Tobą wywiad.
Zbada Cię i zapyta o oczekiwania.
Dzięki temu oszacuje liczbę zabiegów, która będzie potrzebna, by powrócić do sprawności. Zazwyczaj 10 sesji wystarczy na istotne zmniejszenie bólu w pełnym zakresie ruchu i obciążenia. W wymagających przypadkach potrzeba około 15 spotkań.

Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie zdecydujesz się na kontynuacje terapii pierwszy zabieg w gabinecie w Konstancinie-Jeziornej jest bezpłatny!

W terapii wykorzystujemy elektrostymulator ARPwave. Pacjent wykonuje proste ćwiczenia, podczas których elektrostymulator przesyła do mięśni impuls przypominający naturalny sygnał wysyłany przez system nerwowy.

Elektrostymulacja wielokrotnie zwiększa efekty wykonywanych ćwiczeń, reaktywuje mięśnie i przywraca ich właściwą pracę.

Po zakończeniu sesji terapeuta da Ci dokładne wskazówki, jak o siebie zadbać — w jaki sposób podtrzymywać sprawność mięśni, aby utrwalić efekt terapii.