Bardzo szybko odbudowałem sprawność mięśni po zerwaniu ACL Dnia 5.VII podczas zawodów Rugby, jak się później okazało (po badaniu USG) – naderwałem więzadło krzyżowe...

Opinie pacjentów

problem z kolanem

Zerwane naderwane więzadło (a) poboczne kolana (MCL, PCL)

Elektrostymulacja ARPwave przywraca siłę i proporcję pracy mięśniom w kontuzjowanej nodze, wygaja tkanki, usuwa obrzęk.

W przypadku pacjenta o średniej sprawności fizycznej zazwyczaj udaje się nam przywrócić pełną sprawność ruchową bez bólu w ciągu 10 sesji terapeutycznych, co zazwyczaj trwa ok 3 tygodni.

Mieliśmy wiele przypadków gdy po 10 dniach (dzień po dniu) pacjent mógł swobodnie biegać, skakać na nodze po przebytej rehabilitacji.

W optymistycznej sytuacji po paru tygodniach można w pełni wrócić do sportu.

Niestety, podczas urazu więzadeł kolana często dochodzi do uszkodzeń ŁĄKOTEK w kolanie. O ile podczas sesji terapii ARPwave jesteśmy w stanie szybko wpłynąć na zagojenie się więzadeł o tyle nie mamy pewności czy uszkodzona łąkotka nie będzie dawała objawów bólowych przy dużym zgięciu kolana. Wówczas niezbędne może okazać się operacyjne szycie bądź czyszczenie łąkotek. Na pierwszej terapii nasi terapeuci przeprowadzają wywiad, badają Pacjenta i znając dokładniej uraz oraz oczekiwania Pacjenta określają ilość zabiegów potrzebną do powrotu do sprawności.

Badania obrazowe wykonane po urazie są oczywiście bardzo pomocne w określeniu ilości niezbędnych zabiegów.

Jeśli Pacjent z jakiegokolwiek powodu nie decyduje się na kontynuacje zabiegów - pierwszy zabieg kosztuje 100 zł w gabinecie na Dolnej i jest darmowy w gabinecie w Konstancinie-Jeziornej.

Jeśli Pacjent decyduje się na kontynuację terapii pierwszy zabieg jest płatny i jest pierwszym z serii 10 zabiegów jakie proponujemy.

Zazwyczaj w ciągu pierwszych 5 zabiegów doprowadzamy do stanu, w którym Pacjent odczuwa nieduży ból i na kolejnych terapiach prowadzimy próby absorbcji siły tak, aby po skończonej terapii Pacjent mógł używać nogi w obciążeniach do których przywykł w normalnych aktywnościach.

Często przywracamy Pacjentów do sprawności po urazach, które wydarzyły się wiele miesięcy przed rehabilitacją.

NASZE GABINETY

Rehabilitacja ARPwave Warszawa

ul. Dolna 17/1,

Rehabilitacja ARPwave Konstancin