Choroba Osgood - Schlattera

Występuje najczęściej u dzieci 11-14 letnich. Brak zarośnięcia chrząstki wzrostowej przy jednoczesnym przykurczu mięśnia czworogłowego uda może prowadzić do bolesności pod kolanem w okolicach guzowatości kości piszczeli i zmian degeneracyjnych więzadła rzepki.

Prowadzona w naszym gabinecie terapia pozwala przywrócić prawidłową prace mięśnia czworogłowego, bardzo szybko zlikwidować ból i pozwolić młodym pacjentom na kontynuacje aktywności sportowej.

Prawidłowo pracujący mięsień czworogłowy (bez przykurczu) nie przeciąża przyczepu więzadła rzepki i pozwala powrócić młodemu pacjentowi do normalnej aktywności.

Wady postawy dziecka (słabość mięśni pleców) mają często duży wpływ na pracę mięśnia dwugłowego i w rezultacie na przeciążenie przyczepu mięśnia czworogłowego. W takim przypadku koniecznym jest skorygowanie postawy dziecka.

Na pierwszej terapii nasi terapeuci przeprowadzają wywiad, badają Pacjenta i znając oczekiwania Pacjenta określają ilość zabiegów potrzebną do powrotu do sprawności.

Jeśli Pacjent z jakiegokolwiek powodu nie decyduje się na kontynuacje zabiegów - pierwszy zabieg kosztuje 100 zł w gabinecie na Dolnej i jest darmowy w gabinecie w Konstancinie-Jeziornej.

Jeśli Pacjent decyduje się na kontynuację terapii pierwszy zabieg jest płatny i jest pierwszym z serii zabiegów jakie proponujemy.

Zazwyczaj w ciągu pierwszych 5 zabiegów doprowadzamy do stanu, w którym Pacjent odczuwa nieduży mały ból i na kolejnych terapiach prowadzimy próby absorbcji siły tak, aby po skończonej terapii Pacjent mógł używać nogi w obciążeniach do których przywykł w normalnych aktywnościach.

NASZE GABINETY

Rehabilitacja ARPwave Warszawa

ul. Dolna 17/1,

Rehabilitacja ARPwave Konstancin