Choroba Osgood-Schlattera

– jak pomóc dziecku?

Choroba Osgood-Schlattera występuje najczęściej u dzieci w wieku od 11 do 14 lat. Brak zarośnięcia chrząstki wzrostowej przy jednoczesnym nabytym przykurczu mięśnia czworogłowego uda może prowadzić do bolesności pod kolanem w okolicach guzowatości kości piszczeli i zmian degeneracyjnych więzadła rzepki.

Jak wygląda terapia ARPwave w chorobie Osgood-Schlattera?

Dlaczego terapia ARPwave pomoże w leczeniu choroby Osgood-Schlattera?

Terapia ARPwave:

• przywraca prawidłową prace mięśnia czworogłowego,
  • bardzo szybko likwiduje ból,
  • pomaga młodym pacjentom wrócić do aktywności sportowej.

Prawidłowo pracujący mięsień czworogłowy (bez przykurczu) nie przeciąża przyczepu więzadła rzepki i pozwala powrócić młodemu pacjentowi do normalnej aktywności.

Wady postawy dziecka (słabe mięśnie pleców) mają często duży wpływ na pracę mięśnia dwugłowego i w rezultacie na przeciążenie przyczepu mięśnia czworogłowego. W takim przypadku koniecznym jest skorygowanie postawy dziecka co możemy również bardzo szybko osiągnąć stosując ARPwave.

Na pierwszej terapii nasz terapeuta przeprowadzi z dzieckiem wywiad – zbada, zapyta o oczekiwania i na tej podstawie oszacuje liczbę zabiegów, które pomogą dziecku wrócić do sprawności.

Jeśli dziecko ma badania obrazowe (RTG, USG, MRI, TK) – weźcie je ze sobą na pierwszą wizytę.

Już w ciągu 5 pierwszych zabiegów redukujemy znacząco ból. Na kolejnych terapiach prowadzimy próby absorbcji siły tak, aby po skończonej terapii pacjent mógł używać nogi w obciążeniach, do których przywykł w normalnych aktywnościach.

Jesteśmy otwarci od 8:00 do 21:00

Jak wygląda terapia ARPwave w chorobie Osgood-Schlattera?

Już w ciągu 5 pierwszych zabiegów redukujemy znacząco ból. Na kolejnych terapiach prowadzimy próby absorbcji siły tak, aby po skończonej terapii młody pacjent mógł używać nogi w obciążeniach, do których przywykł w normalnych aktywnościach, tj wrócił do pełnej aktywności fizycznej w szkole, klubie sportowym, etc.

Dlaczego terapia ARPwave pomoże w leczeniu choroby Osgood-Schlattera?

Terapia ARPwave:

• przywraca prawidłową prace mięśnia czworogłowego,
  • bardzo szybko likwiduje ból,
  • pomaga młodym pacjentom wrócić do aktywności sportowej.

.

*Efekty i liczba niezbędnych zabiegów zależą od indywidualnych cech organizmu pacjenta, stopnia urazu oraz czasu jaki od urazu upłynął. Nie możemy zagwarantować określonego rezultatu. W celu sprawdzenia czy rehabilitacja pomoże w konkretnej dysfunkcji prosimy o zapisanie się na ewaluacyjną pierwszą terapię (jeśli pacjent nie zdecyduje się na kontynuację to w gabinecie w Konstancinie bezpłatną, a w gabinecie na Dolnej kosztującą 100zł).