bół barku pomoc Warszwa

Ból barku

Bolesność barku, która powstała bez urazu pacjenta, jest najczęściej wynikiem złej pracy mięśni otaczającej bark. W różnych sytuacjach dnia codziennego może dochodzić do nieprawidłowego używania tych mięśni. Bark, w odróżnieniu do stawów kończyny dolnej, jest stawem wiszącym. Jest stawem o bardzo dużej ruchomości. Aby działał idealnie biomechanicznie, wszystkie mięśnie otaczające bark (tylne, górne, przednie) powinny pracować w doskonałej równowadze. Gdy równowaga ta zostanie zaburzona może dochodzić do dużych bóli barku a nawet naderwań ścięgien mięśni barku.

Elektrostymulacja ARPwave przywraca siłę i proporcję pracy mięśniom w barku, dzięki czemu nie dochodzi do dalszego przeciążania tkanek w tej okolicy. Powstają dogodne warunki by bolesne, przeciążone czy częściowo uszkodzone tkanki miały możliwość zagoić się i funkcjonować nawet z dużymi obciążeniami.

Z powodzeniem leczymy „ciasnotę podbarkową”, uszkodzenia mięśnia nadgrzebieniowego czy niestabilność barku (nawet nawykowe zwichnięcia).

Zazwyczaj po 10 terapiach likwidujemy lub obniżamy znacząco ból w pełnym zakresie ruchu.

Na pierwszej terapii nasi terapeuci przeprowadzają wywiad, badają Pacjenta i znając oczekiwania Pacjenta określają ilość zabiegów potrzebną do powrotu do sprawności.

Badania obrazowe (RTG, USG, MRI) wykonane są oczywiście bardzo pomocne w określeniu ilości niezbędnych zabiegów.

Jeśli Pacjent z jakiegokolwiek powodu nie decyduje się na kontynuacje zabiegów - pierwszy zabieg kosztuje 100 zł w gabinecie na Dolnej i jest darmowy w gabinecie w Konstancinie-Jeziornej.

Jeśli Pacjent decyduje się na kontynuację terapii pierwszy zabieg jest płatny i jest pierwszym z serii zabiegów jakie proponujemy.

Przywracamy Pacjentów do sprawności po urazach, przeciążeniach, które wydarzyły się wiele miesięcy przed rehabilitacją.

NASZE GABINETY

Rehabilitacja ARPwave Warszawa

ul. Dolna 17/1,

Rehabilitacja ARPwave Konstancin