*Efekty i liczba niezbędnych zabiegów zależą od indywidualnych cech organizmu pacjenta, stopnia urazu oraz czasu jaki od urazu upłynął. Nie możemy zagwarantować określonego rezultatu. W celu sprawdzenia czy rehabilitacja pomoże w konkretnej dysfunkcji prosimy o zapisanie się na ewaluacyjną pierwszą terapię (jeśli pacjent nie zdecyduje się na kontynuację to w gabinecie w Konstancinie bezpłatną, a w gabinecie w Warszawie kosztującą 100zł).

ARPwave – tam gdzie zawodzi zwykła rehabilitacja

Rehabilitacja ARPwave jest skuteczna także w leczeniu urazów i przeciążeń, które miały miejsce wiele miesięcy przed rehabilitacją.

W wielu przypadkach rehabilitacja ARPwave pozwoliła na uniknięcie operacji barku.

Jak wygląda terapia ARPwave bolącego barku?

Na pierwszej terapii nasz terapeuta przeprowadzi z Tobą wywiad – zbada Cię, zapyta o oczekiwania i na tej podstawie oszacuje liczbę zabiegów, które pomogą Ci wrócić do sprawności.

Zazwyczaj po 10 terapiach likwidujemy lub znacznie redukujemy ból w pełnym zakresie ruchu.

Jeśli masz badania obrazowe (RTG, USG, MRI, TK) – weź je ze sobą na pierwszą wizytę.

Dlaczego pomoże Ci rehabilitacja ARPwave w bólu barku?

Elektrostymulacja ARPwave przywraca siłę i proporcję pracy mięśniom w barku, dzięki czemu nie dochodzi do dalszego przeciążania tkanek. W ten sposób tworzymy optymalne warunki, by bolesne, przeciążone czy częściowo uszkodzone tkanki mogły zagoić się i funkcjonować nawet z dużymi obciążeniami.

X

ARPwave to bezpieczna metoda rehabilitacji neurologicznej, która coraz większą popularność zawdzięcza swojej unikatowej skuteczności – jej efekty są wielokrotnie lepsze niż w tradycyjnej rehabilitacji. Co więcej – dzięki tej nowatorskiej metodzie w wielu przypadkach udaje się uniknąć interwencji chirurgicznej.

Dlaczego bark boli?

Bolesność barku – jeśli nie spowodował jej uraz – jest najczęściej wynikiem nieprawidłowej pracy mięśni otaczającej bark. Do takiej pracy może dochodzić w różnych sytuacjach dnia codziennego.

Bark, w odróżnieniu do stawów kończyny dolnej, jest stawem wiszącym. Jest również stawem o bardzo dużej ruchomości. Aby działał idealnie biomechanicznie, wszystkie mięśnie otaczające bark (tylne, górne, przednie) powinny pracować w doskonałej równowadze. Zaburzenie tej równowagi może prowadzić do bólu i dyskomfortu w okolicy barku, a nawet do naderwania ścięgien mięśni barku.

Pozbądź się bólu barku

Boli Cię bark, a ból odczuwasz przede wszystkim, gdy poruszasz ręką w bok? Jeśli ruchy ręki stają się coraz bardziej ograniczone i nie możesz jej unieść do góry, w tył lub w bok – zgłoś się do naszego gabinetu.

Leczymy „ciasnotę podbarkową”, uszkodzenia mięśnia nadgrzebieniowego czy niestabilność barku oraz nawykowe zwichnięcia.