Ból łokcia - łokieć "tenisisty", łókieć "golfisty".

Obie te przypadłości leczymy podobnie, ponieważ różnią się jedynie grupą mięśni – w „łokciu tenisisty” przeciążone są mięsnie prostujące nadgarstek a w „łokciu golfisty” mięśnie zginające nadgarstek. Poniższy opis dotyczy „łokcia tenisisty”.

Do przeciążenia mięśni prostujących nadgarstek najczęściej dochodzi podczas gry w tenisa bądź tez przy czynnościach z duża ilością ruchów nadgarstka (np. wkręcanie śrub).

Elektrostymulacja ARPwave przywraca siłę i proporcję pracy mięśniom w łokciu, dzięki czemu nie dochodzi do dalszego przeciążania tkanek w tej okolicy. Powstają dogodne warunki by bolesne, przeciążone czy częściowo uszkodzone tkanki miały możliwość zagoić się i funkcjonować nawet z dużymi obciążeniami.

Zazwyczaj po 10 terapiach likwidujemy lub obniżamy znacząco ból w pełnym zakresie ruchu łokcia.

Na pierwszej terapii nasi terapeuci przeprowadzają wywiad, badają Pacjenta i znając oczekiwania Pacjenta określają ilość zabiegów potrzebną do powrotu do sprawności.

Badania obrazowe (RTG, USG) wykonane są oczywiście bardzo pomocne w określeniu ilości niezbędnych zabiegów.

Jeśli Pacjent z jakiegokolwiek powodu nie decyduje się na kontynuacje zabiegów - pierwszy zabieg kosztuje 100 zł w gabinecie na Dolnej i jest darmowy w gabinecie w Konstancinie-Jeziornej.

Jeśli Pacjent decyduje się na kontynuację terapii pierwszy zabieg jest płatny i jest pierwszym z serii zabiegów jakie proponujemy.

Przywracamy Pacjentów do sprawności po urazach, przeciążeniach, które wydarzyły się wiele miesięcy przed rehabilitacją.

NASZE GABINETY

Rehabilitacja ARPwave Warszawa

ul. Dolna 17/1,

Rehabilitacja ARPwave Konstancin