*Efekty i liczba niezbędnych zabiegów zależą od indywidualnych cech organizmu pacjenta, stopnia urazu oraz czasu jaki od urazu upłynął. Nie możemy zagwarantować określonego rezultatu. W celu sprawdzenia czy rehabilitacja pomoże w konkretnej dysfunkcji prosimy o zapisanie się na ewaluacyjną pierwszą terapię (jeśli pacjent nie zdecyduje się na kontynuację to w gabinecie w Konstancinie bezpłatną, a w gabinecie w Warszawie kosztującą 100zł).

Dlaczego rehabilitacja ARPwave pomoże Ci wyleczyć łokieć tenisisty lub łokieć golfisty?

Metoda  ARPwave przywraca siłę i proporcję pracy mięśniom w łokciu, dzięki czemu nie dochodzi do dalszego przeciążania tkanek. W ten sposób tworzymy optymalne warunki, by bolesne, przeciążone czy częściowo uszkodzone tkanki mogły zagoić się i funkcjonować nawet z dużymi obciążeniami.

ARPwave – tam gdzie zawodzi zwykła rehabilitacja.

Rehabilitacja ARPwave jest skuteczna także w leczeniu urazów i przeciążeń, które miały miejsce wiele miesięcy przed rehabilitacją.

Jak wygląda terapia ARPwave w leczeniu łokcia tenisisty czy łokcia golfisty?

Na pierwszej terapii nasz terapeuta przeprowadzi z Tobą wywiad – zbada Cię, zapyta o oczekiwania i na tej podstawie oszacuje liczbę zabiegów, które pomogą Ci wrócić do sprawności.

Jeśli masz badania obrazowe (RTG, USG, MRI, TK) – weź je ze sobą na pierwszą wizytę.

Zazwyczaj po 10 terapiach likwidujemy lub znacznie redukujemy ból w pełnym zakresie ruchu łokcia.

X

ARPwave – tam gdzie zawodzi zwykła rehabilitacja

Łokieć golfisty i łokieć tenisisty

– jak wyleczyć?

Odczuwasz ból w łokciu? Twój chwyt jest osłabiony – nie możesz nawet uścisnąć czyjejś ręki na powitanie? Dodatkowo w okolicy stawu łokciowego pojawiło się zgrubienie?

Jeśli obserwujesz u siebie powyższe objawy – zgłoś się do naszego gabinetu.

W obu dolegliwościach – zarówno w łokciu tenisisty, jak i łokciu golfisty – mamy do czynienia z przeciążeniem innej grupy mięśni:

• w łokciu tenisisty przeciążone są mięśnie prostujące nadgarstek,
  • w łokciu golfisty przeciążone są mięśnie zginające nadgarstek.

Do przeciążenia mięśni prostujących lub zginających nadgarstek najczęściej dochodzi podczas gry w tenisa, w golfa lub aktywności, w których angażujemy nadgarstek – np. w czasie wkręcania śruby.