Czy wiecie, że jeśli duży palec nie jest używany aktywnie w czasie biegania narażacie się na przeciążenia rozcięgna podeszwowego, ścięgna Achillesa i na dłuższa metę na poważne kontuzje? Aktywne wybijanie się z dużego palca odciąża struktury stawu skokowego, pozwala szybciej biec. Tylko właściwe używanie mięśni, zgodnie z konstrukcją naszego ciała, czyli zgodnie z wzorcami ruchowymi pozwala biec często i daleko bez narażania się na powtarzające kontuzje. Jeśli biegacie np. tygodniowo 60 km znaczy to tyle, że stawiacie 60 tysięcy razy nogę na ziemi. Jeśli nawet nieduża niedoskonałość ruchu jest powtarzana, prędzej czy później przytrafi się kontuzja.
Więcej możecie przeczytać w interesującym artykule

Sezon biegowy 2017 rozpoczęty

22 marca 2017

NASZE GABINETY

 

Rehabilitacja ARPwave Warszawa

ul. Dolna 17/1, 

 

Rehabilitacja ARPwave Konstancin

ul. Podla­ska 142, Par­cela

Kon­sta­cin Jeziorna

DZWOŃ

 

512 232 756

po­nie­dzia­łek – pią­tek

godz. 8.00–21.00

Logo arp wave ciesz się ruchem bez bólu

w naszych gabinetach można płacić kartą

512 232 756

logo rehabilitacja arpwave