Rehabilitacja - gdzie najszybciej uzyskasz pomoc?

Ból potrafi zawładnąć całym naszym życiem. To jemu podporządkowujemy swoją aktywność, to o nim myślimy zaraz po przebudzeniu i to jego usunięcie staje się najważniejszym celem. Wiele osób niestety przyzwyczaja się do życia w bólu i nie robi nic, aby go ostatecznie pożegnać. Tymczasem z naszej praktyki wynika, że ogromnej części pacjentów zmagających się z bólem można pomóc metodami zachowawczymi, nieinwazyjnymi, przede wszystkim poprzez rehabilitację.

Jeśli szukasz takiej pomocy i zastanawiasz się, gdzie najszybciej skorzystasz z rehabilitacji, to już teraz zapraszamy do gabinetów Rehabilitacji ARPwave.

Dlaczego nie należy zwlekać z rozpoczęciem rehabilitacji?

Można podać wiele dobrych powodów, dla których co najmniej rozsądnie jest rozpocząć rehabilitację jak najszybciej. Oto kilka z nich:

• Zapobieganie powikłaniom - szybkie rozpoczęcie rehabilitacji może zmniejszyć ryzyko powikłań w wyniku urazu lub zabiegu chirurgicznego, a tym samym ryzyko poważniejszych problemów zdrowotnych w przyszłości.
  • Przywrócenie funkcji ruchowych - wczesna rehabilitacja pomaga w mobilności i pełnej kontroli nad swoim ciałem, sprzyja wzmocnieniu mięśni, przywraca elastyczność tkanek oraz poprawia koordynację ruchową.
  • Zmniejszenie lub wyeliminowanie bólu – wcześnie rozpoczęta rehabilitacja daje dużą szansę na odzyskanie dawnego komfortu życia i pożegnanie się z męczącym bólem, który utrudnia codzienne funkcjonowanie.
  • Zapobieżenie atrofii mięśni – do terapii można przystąpić natychmiast po bolesnym urazie

Rehabilitacja na NFZ czy prywatnie?

Oczywiście polski system opieki zdrowotnej zapewnia nieodpłatny dostęp do rehabilitacji w ramach ubezpieczenia. Problemem jest czas. Bardzo rzadko zdarza się, że pacjent – nawet mający pilne wskazanie – może rozpocząć rehabilitację od ręki, czy nawet z miesiąca na miesiąc. Zdarza się, że osoby naprawdę potrzebujące pomocy czekają na nią miesiącami. Osobną kwestią jest jakość świadczeń rehabilitacyjnych na NFZ, która niestety pozostawia wiele do życzenia.

Jeśli więc zależy Ci na tym, aby rozpocząć rehabilitację jak najszybciej, to zainwestuj w swój komfort i zdrowie i skorzystaj z pomocy prywatnego gabinetu rehabilitacji – Rehabilitacji ARPwave.

Jak szybko możesz rozpocząć rehabilitację w naszych gabinetach?

W Rehabilitacji ARPwave doskonale wiemy, że nasi pacjenci potrzebują szybkiej, często wręcz pilnej pomocy, dlatego gwarantujemy bardzo krótkie terminy wizyt. Dzięki dużej dostępności nowoczesnego sprzętu oraz licznej kadrze specjalistów, możemy zaproponować rozpoczęcie rehabilitacji nawet od ręki.

Sprawdź i zarezerwuj najbliższy termin wizyty w gabinecie Rehabilitacji ARPwave

Szeroki zakres specjalizacji Rehabilitacji ARPwave

Naszym nadrzędnym celem jest niesienie ulgi w bólu i przywracanie pacjentom pełnej lub częściowej sprawności. Komfort życia jest nierozerwalnie związany z brakiem dokuczliwych dolegliwości ze strony czy to kręgosłupa, poszczególnych stawów czy mięśni. Jeśli żyjesz w bólu, to nie akceptuj tego stanu i skorzystaj z pomocy naszych specjalistów.

W gabinetach Rehabilitacji ARPwave pomagamy pacjentom zmagającym się z najróżniejszymi problemami ortopedycznymi czy neurologicznymi. Wykorzystujemy terapię metodą ARP, która jest przeznaczona dla osób z szeroko rozumianymi problemami układu ruchu.

W gabinetach Rehabilitacji ARPwave radzimy sobie z takimi problemami jak:

Metoda ARP może być również wykorzystana w terapii licznych chorób, takich jak choroba Parkinsona czy stwardnienie rozsiane. W gabinetach Rehabilitacji ARPwave pomagamy też pacjentom w szybszym powrocie do pełnej sprawności po zabiegach operacyjnych oraz w dobrym przygotowaniu ciała do planowanej operacji, co może skrócić okres rekonwalescencji po zabiegu.

Wybierz dogodny termin i umów się na konsultację z naszym specjalistą!

O metodzie ARP

ARP to innowacyjna technika leczenia urazów, szczególnie mięśniowych i więzadłowych, która bazuje na połączeniu stymulacji tkanek głębokich z odpowiednimi ćwiczeniami dopasowanymi do indywidualnych potrzeb pacjenta.

Tym, co wyróżnia ARP na tle większości standardowych metod rehabilitacji, jest możliwość poddania się terapii praktycznie od razu po doznaniu kontuzji lub po zakończeniu leczenia operacyjnego. Właśnie dlatego jest to znakomita propozycja dla osób zastanawiających się, gdzie najszybciej skorzystają z rehabilitacji, ponieważ nie chcą dłużej funkcjonować w bólu.

Terapia metodą ARP została opracowana w Stanach Zjednoczonych, gdzie szybko zdobyła dużą popularność i dziś jest traktowana jako alternatywa dla konwencjonalnych metod leczenia operacyjnego.

Efektywność terapii ARPwave zależy w dużej mierze od szybkości podjęcia leczenia przez pacjenta!

Już teraz umów się na pierwszą wizytę w gabinecie Rehabilitacji ARPwave w Warszawie lub Konstancinie.

29 stycznia 2024